Aktualności
 
s.Oliver strategicznym sponsorem Lech
 
18. marca 2010, 17:21
autor: Marek Jakubowski
źródło: Lech Poznań
 
Międzynarodowa korporacja odzieżowa s.Oliver została sponsorem generalnym Lecha Poznań. W hotelu Sheraton doszło do oficjalnego podpisania umowy.
Kliknij na zdjęcie, aby je skomentować
Logo marki pojawi się na koszulkach poznańskich zawodników. Podpisana umowa o współpracy będzie obowiązywała do lipca 2012 roku. - Jesteśmy dumni z tego, że możemy poprzez sponsoring wspierać jedną z najlepszych drużyn piłkarskich w kraju. Lech Poznań to zespół z wielkim potencjałem - mówi prezes s.Oliver Polska Janusz Botorek. - Siedzibą naszej firmy jest Poznań, co wiąże nas mocno z tym miastem i klubem.

- Naszą strategią, którą realizujemy od niemal czterech lat, jest współpraca ze sponsorami, która pozwala nam pozyskać fundusze na wzmacnianie pierwszego zespołu. Cieszymy się, że już od dziś Lech Poznań ma nowego sponsora generalnego, firmę s.Oliver. Jesteśmy przekonani, że umowa sponsorska przyniesie korzyści obu stronom - mówi prezes zarządu Lecha Andrzej Kadziński.

- Polska to dla s.Oliver ważny rynek - tłumaczy Janusz Botorek. - Dzięki zaangażowaniu w sponsoring jednej z najlepszych drużyn w Polsce, spodziewamy się istotnego wzrostu rozpoznawalności naszej marki w kraju. Sponsoring klubu piłkarskiego daje przedsiębiorstwu możliwość prezentowania się w różnorodny sposób.

Już podczas następnego meczu logo s.Oliver będzie ozdabiać koszulki piłkarzy. Ponadto, logotyp będzie eksponowany na całym stadionie: na bandach, na ławkach rezerwowych, na tak zwanych cam carpets, czyli dywanach obok obydwu bramek, na autobusie drużyny, na wszystkich ważnych materiałach drukowanych klubu oraz na stroju trenerów czy przedstawicieli sztabu medycznego.
 
 
Słowa kluczowe: kadzinski | botorek | lech | s.oliver | poznan | sponsor | odziez
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz