Aktualności
 
Kto sponsorem stadionu narodowego?
 
27. grudnia 2010, 11:00
autor: Marek Jakubowski
źródło: Przegląd Sportowy / Puls Biznesu
 
Zobaczyć nazwę swojej firmy na narodowym obiekcie? Bezcenne. Kto zobaczy, okaże się w 2011 roku. Będzie główny kontrakt za 10 milionów zł.
Kliknij na zdjęcie, aby je skomentować
Planuje się także podpisanie pięć mniejszych umów.

Już wkrótce czeka nas największa w historii Polski transakcja sprzedaży praw do nazwy. Narodowe Centrum Sportu (NCS) sonduje potencjalnych zainteresowanych tytułem "sponsora tytularnego", którego marka pojawi się przed nazwą

- Stadion Narodowy w Warszawie. Rozpoczęliśmy wstępne rozmowy biznesowe z kilkoma firmami. Zamierzamy przedstawić ofertę wszystkim największym spółkom działającym w Polsce.(...) Na razie nie mówimy o kwotach, to będzie na pewno więcej niż w przypadku PGE Areny - mówi "PB" Rafał Kapler, prezes NCS.

Podobno w grę wchodzi nawet 10 milionów zł rocznie. O trzy miliony więcej niż w przypadku marki PGE w nazwie gdańskiej areny. Kontrakt ma zostać podpisany na 10 lat. Prezes Kapler odmawia podania nazw potencjalnych partnerów "Narodowego" ale według ekspertów, mogą to być np. PKN Orlen, PKO BP czy PZU. Co ciekawe, NCS szuka nie jednego, lecz kilku (nie więcej niż pięciu) sponsorów do "mniejszych kontraktów".
 
 
Słowa kluczowe: kapler | pge | ncs | orlen | pko | pzu | warszawa | stadion
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz