Aktualności
 
Nowa generacja ŁKS-u Łódź
 
22. kwietnia 2010, 15:24
autor: Marek Jakubowski
źródło: własne
 
„ŁKS Łódź Nowa Generacja” pod takim hasłem odbyła się oficjalna prezentacja nowego zarządu ŁKS PSS SA. Zaprezentowano także nowe logo klubu.

Spotkanie odbyło się w Łódzkim Klubie Biznesu przy ul. Piotrkowskiej. Przybyłych gości powitał nowy rzecznik prasowy Jarosław Paradowski. Co godne uwagi, konferencja miała wymiar bardzo uroczysty i odbyła się z dużym rozmachem, czego dawno w piłkarskiej spółce nie było.

Udział w konferencji wzięli przedstawiciele władz miasta, biznesmeni, sponsorzy, sportowcy i dziennikarze. Całość poprowadzili członek rady nadzorczej – Michał Sieczko i prezes zarządu – Jakub Urbanowicz. Przedstawili nowe struktury spółki, a także najbliższe plany marketingowe i komunikacyjne w łódzkim klubie.

Przewodniczącym rady nadzorczej został Jarosław Turek. W skład tego organu weszli także: Michał Sieczko, Piotr Jędrzejczak, Zbigniew Knobloch i Filip Fenig. Ten ostatni jest czynnym zawodnikiem w koszykarskiej sekcji klubu. – Wyprowadzenie ŁKS-u na prostą zajmie nam sporo czasu, dlatego apelujemy o cierpliwość – powiedział podczas swojego wystąpienia.

Na czele zarządu spółki stanął Jakub Urbanowicz. Wiceprezesem ds. sportowych mianowano wieloletniego piłkarza i wychowanka klubu – Tomasz Wieszczyckiego. – Oczekujemy od Państwa kredytu zaufania i proszę nas od razu nie rozliczać – zaznaczył popularny „Wieszczu”.

Stanowisko prokurenta spółki przypadło Michałowi Woźniakowi dotychczas związanemu z Łódzkim Klubem Jeździeckim.

Tomasz Kłos to nowy dyrektor sportowy przy al. Unii. Jego głównym zadaniem będzie stworzenie banku danych w klubie. Ponadto będzie też głównodowodzącym w departamencie scoutingu.

Szefem działu Marketingu został Bartosz Grelewski natomiast działem Public Relations pokieruje wspomniany Jarosław Paradowski.

Punktem kulminacyjnym konferencji było przedstawienie nowego logo i nowych strojów zawodników ŁKS. Klubowy herb został stworzony przez fanów, a ostateczną wersję zaakceptowało Stowarzyszenie Kibiców.

- Zależy nam na stworzeniu jednolitej identyfikacji piłkarzy i koszykarzy, dlatego model strojów obie drużyny będą miały identyczny – podkreślił Sieczko.

Działacze przedstawili swój plan działań na najbliższe półtora roku. Jak sami stwierdzili jest to długofalowy proces, a projekt zacznie funkcjonować coraz lepiej z biegiem czasu. Biznesowy model klubu, mobilne zarządzanie, wewnętrzna polityka komunikacyjna, a także wprowadzenie kursu z języka angielskiego dla zawodników – to główne cele na najbliższy okres.

ŁKS ma mieć także jednolitą myśl szkoleniową wg której mają być prowadzone wszystkie grupy młodzieżowe tak jak ma to miejsce we Francji czy Holandii.

Pojawią się również pakiety: ŁKS dla kibiców, ŁKS Business Club, ŁKS dla mediów i eŁKS. Od najbliższego sezonu ma ruszyć internetowa telewizja ŁKS TV, zostanie również wprowadzony elektroniczny system sprzedaży biletów. Fani, którzy będą mieli karnety na mecze koszykarzy, dostaną zniżkę na stałą wejściówkę spotkań piłkarskie i odwrotnie.

Ruszy również oficjalna linia pamiątek klubowych, a piłkarze mają zacząć cyklicznie prowadzić lekcje wychowania fizycznego w łódzkich szkołach. Koszykarze od dwóch lat uczestniczą w tym projekcie i przynosi to bardzo pozytywny oddźwięk.

Na koniec uroczystości Urbanowicz podpisał list intencyjny z prezesem Atlas Areny – Krzysztofem Maciaszczykiem. Obydwaj panowie składali swoje sygnatury w świetle fleszy. Ma to być symboliczny początek nowego ŁKS-u.
 
 
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz