Aktualności
 
Łódzkie kluby walczą o kasę za promocję
 
30. grudnia 2010, 22:07
autor: Marek Jakubowski
źródło: Widzewiak.pl
 
Grupa Łódzki Sport zaapelowała, by władze miasta nie redukowały w przyszłorocznym budżecie wydatków na sport.
Kliknij na zdjęcie, aby je skomentować
GŁS jest złożona z czterech wiodących łódzkich klubów sportowych, czyli Widzewa, ŁKS, Orła oraz Organiki.

Grupie zależy przede wszystkim na tym, aby nie redukować pieniędzy przeznaczonych na promocję poprzez sport, która w poprzednim roku wynosiła 5 milionów 800 tysięcy złotych, a według projektu nowego budżetu, ma być zmniejszona do 3 milionów złotych.

- Poprzednie władze Łodzi zmniejszyły wydatki na promocję poprzez sport o 40%. Pani prezydent ma jednak prawo zgłosić autopoprawkę. Liczymy, że to zrobi, bo dobrze pamiętamy, że w czasie debaty kandydatów na prezydenta przed pierwszą turą wyborów, zadeklarowała, że w 2011 roku ta pula powinna wynosić 7 milionów złotych. Tego oczekujemy - mówi Łukasz Łazarewicz, wiceprezes Widzewa - Warto zwrócić uwagę, jak w budżecie dzielone są środki na promocję. Jak mają się kwoty na promocję poprzez sport do kwot przeznaczanych na promocję poprzez inne kanały. Nalegamy na to, żeby promocja poprzez sport była wreszcie mierzona według jasnych kryteriów i wynagradzana adekwatnie do efektów, jakie przynosi - podkreślił.

Przedstawiciele GŁS mają prosty sposób, jak znaleźć dodatkowe środki na promocję poprzez sport. Proponują, aby zrezygnować z organizacji Mistrzostw Europy koszykarek.

- To impreza niszowa. Efekty promocyjne dla miasta są wątpliwe, a trzeba na nią wydać 4 miliony 500 tysięcy złotych - przekonywał Marcin Chudzik, prezes Organiki Budowlanych.

- Z tego co wiem, umowa na organizację tej imprezy nie została jeszcze podpisana - dodał Witold Skrzydlewski, prezes Orła Łódź.
 
 
Słowa kluczowe: skrzydlewski | chudzik | lazarewicz | widzew | organika | lks | orzel | lodz
 
powrót » do góry » drukuj wyślij link komentarze (0) dodaj komentarz